vineri, 22 iunie 2012

Tartă cu zmeură

Pe meniul de azi se prezintă o tartă delicioasă cu zmeură şi cremă gustoasă! Nu e greu de făcut, e foarte bună şi cu siguranţă va fi devorată extrem de repede!


Reţeta am luat-o după un blog tare simpatic, aşa că o să vă rog să accesaţi această adresă pentru reţeta originală.


Eu doar vreau să vin cu nişte mici completări/precizări! Ca să meargă treaba mai repede pentru mine, am pus aluatul în congelator, drept urmare nu a trebuit să aştept o oră, aşa că dacă vă grăbiţi, îl instalaţi la rece în congelator şi vă puteţi mişca mai repede.


Doi la mână, tava mea cred că a fost mai mare. Am măsurat-o cu o riglă, are 25 cm.... Spun asta pentru că a trebuit să trag puţin de aluat ca să ajungă, iar crema a ieşit prea puţină. Aşa că dacă vă apucaţi de gătit şi respectaţi cantitaţile din reţetă, folosiţi o tavă de tartă mai mică, sau plusaţi la cantităţie pentru o tavă mai mare...


Şi trei, nu am avut păstăi de vanilie, aşa că pe lângă esenţa de vanilie folosită, am adăugat în cremă şi câteva picături de zeamă de lămâie! Foarte bun!


În rest nu pot decât să îi mulţumesc autoarei blogului mai sus menţionat pentru o aşa reţetă delicioasă, simplă şi de efect! A ieşit o tartă de-a dreptul încântătoare.

P.S. Lăsaţi-vă imaginaţia să zburde veselă şi dacă nu aveţi zmeură pentru ornat folosiţi alte fructe care sunt pe placul vostru! La urma urmei, creativitatea e 99% dintr-o bucătărie de excepţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu